Jelenlegi hely

Facebook reklám 2014 - hogyan jelenjen meg a vállalkozásom a Facebookon?

A Facebook marketing az egyik legzavarosabb webmarketing terület, amiről nehezen lehet eldönteni, hogy kinek is van igaza. Azoknak a Facebook marketing szolgáltatást kínáló cégeknek, akik váltig állítják, hogy lehet ezt jól csinálni, vagy azoknak a mezei vállalkozóknak, akik erejüktől és idejüktől függően működtetnek egy honlapot és egy Facebook oldalt, írják a bejegyzéseket és nem értik, miért nem lehet a rajongókat aktivizálni, ha már egyszer "rajongtak"...

SWOT elemzés - a leggyakrabban használt marketing elemzési eszköz

A SWOT analízis, SWOT mátrix vagy SWOT elemzés angol szavak rövidítéséből jött létre:

S mint Strenghts - Erősségek

W mint Weaknesses - Gyengeségek

O mint Opportunities - Lehetőségek

T mint Threats - Veszélyek (fenyegetések)

Magyar megfelelője is van: GYELV mátrix - bár látható, hogy itt az első két szó felcserélődik. (Ennek csak akkor van jelentősége, ha a SWOT elemzést mátrixba foglalva írjuk le.)

Honlaptervezés okosságok: konverzió, konverziós ráta

Ahhoz, hogy mérni tudjuk, először is járjuk körbe, hogy mi a konverzió.

Mit jelent a konverzió?

A konverzió (angol szakkifejezéssel "conversion") szó szerinti jelentése: átalakítás. Leginkább a webes szakma használja, abban az értelemben, ahogyan a honlapra látogató "átalakul" érdeklődővé, vevővé, feliratkozóvá.

MOZ Domain Authority - mutatószám, ami felváltja a Google Page Rank-et?

Egy weboldal "keresőoptimalizáltsági állapotát" tucatnyi szempont szerint vizsgálhatjuk és hovatovább egymásnak ellentmondó elemzőket is előrángathatunk. Minél hosszabb ideje foglalkozik valaki keresőoptimalizálással, annál több furcsaságot látott, de ugyanakkor annál világosabban is vázolható az, hogy mitől függ egy honlap helyezése, illetve mik a megbízható elemzők.

Tartalommarketing eszköz: cikk a honlapra

A tartalommarketing abszolút középpontjában álló alapelv: készítsünk olyan tartalmat és azt tálaljuk úgy, hogy az Olvasó gazdagodjon általa. Mert az Olvasóból lesz később a Vevő...

Tartalommarketing eszközünk: a cikk

Furcsának hangzik, de kiindulásképp először határozzuk meg, mi is az a cikk. (Főleg azért, hogy utána meg tudjuk majd különböztetni a tartalommarketing többi eszközétől, és azáltal felépíthessük saját tartalommarketing stratégiánkat.)

Oldalak

Lap tetejére

Subscribe to www.sikermarketing.hu RSS