Bolt marketing tréning

eladáshelyi marketing kis boltoknak

Jelenlegi hely

Hogyan nyissak boltot, ha profin akarom csinálni, és hosszú távra gondolkodom? Milyen marketing fogásokat tudok megtanulni a nagy kereskedelmi láncoktól és mi az, amit nem érdemes tőlük lemásolni? Mitől lesz sikeres az egyik kisbolt és mitől megy csődbe a másik?

Bolt marketing tréning

 

A Bolt marketing két fő területet takar: egyrészt magának a boltnak a népszerűsítését, másrészt a bolton belüli marketinget, vagyis azokat az elemeket, amelyeknek segítségével növelhető az eladás, és a vevő visszatérő vásárlóvá válhat. 

1994-ben, pályakezdő marketinges közgazdászként 5 hetet bolti dolgozóként töltöttem az Azúr bolthálózat több boltjában, tanulva a "régi öreg boltosoktól". Álltam a pult mögött, kasszában, záráskor felmostam. Néhány hónap múlva Angliában volt szerencsém belelátni azokba a kereskedelmi módszerekbe, amik még mostanára sem egészen értek el hozzánk. Később, akkor már a Knorr színeiben üzletkötőként is dolgoztam a betanítási időszakban, mielőtt marketingesként a központba kerültem volna. 2004-ben kezdtem el szakcikkeket írni eladáshelyi marketing témában az IN-STORE Marketing szaklapnak. A tréningen ezt a gyakorlati és a gyakorlatban is használható elméleti tudást szeretném átadni azoknak, akik a lehetőségeikhez képest profi szinten szeretnének boltot nyitni, fejleszteni, működtetni.

Ujvári Mária, a sikermarketing.hu munkatársa, a tréning előadója

A Bolt marketing tréning témái

A tréning témája a boltnyitás és a bolt forgalmának növelése, szigorúan marketing szempontból. (A boltnyitás jogi feltételeiről, a szükséges engedélyekről és végzettségről NEM lesz szó.)

  • mitől lesz versenyképes egy kis bolt, még akkor is, ha egy lánc rányit?
  • a bolt helyének megválasztása
  • a bolt berendezésének marketing szempontjai
  • a készletelemzésről röviden
  • hogyan vásárol a fogyasztó?
  • termékkihelyezési módok
  • illatmarketing, hangmarketing, neuromarketing - a legmodernebb marketing eszközök
  • a bolt reklámozása, avagy a bolt is egy márka
  • alapvető tudnivalók a franchise-ról

Jelentkezem!

Bolt marketing tréning

Kiknek ajánljuk a Bolt marketing tréninget?

Azoknak, akik eldöntötték, hogy boltot szeretnének nyitni, és már azt is tudják, mit szeretnének árulni, mik a rájuk vonatkozó jogi előírások - de szeretnék mindezt marketing szempontból is jól csinálni.

Akik szeretnének belelátni a nagy kereskedelmi hálózatok gyakorlatába, és ellesni tőlük a jó ötleteket, de nem belefutni azokba a csapdákba, amit a felszínes megfigyelés sugalmazna...

Akik lehetőségeikhez képest profi szinten szeretnének boltot működtetni.

 

Előadók: Ujvári Mária és Kis László, a sikermarketing.hu munkatársai

Jelentkezés a tréningre:

Kérjük, olvassa el a részvételi feltételeket:  tréning részvételi feltételek.

Jelentkezés az alábbi űrlap kitöltésével lehetsége s. A megadott számlázási adatok alapján díjbekérőt küldünk. A jelentkezés a részvételi díj átutalása után érvényes.

Bolt marketing tréning jelentkezési lap

Időpontok, helyszínek, árak

 
Bolt marketing tréning
Időpontok:erre a tréningre csak előzetes jelentkezést regisztrálunk
Időtartam:1 napos, 9.00 - 15.00 óráig
Helyszín:Budapest, XVIII. Gyöngyperje u. (a parkolás ingyenes) további részletek
Részvételi díj:25.000 Ft/fő

Rólunk

Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. "Kézműves" honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.

Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja és saját fotóinkat láthatja.

 

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA