célcsoport

Jelenlegi hely

02 Nov

Honlap látogatói szegmensek - webmarketing professzionálisan

A fogyasztói magatartás kutatások lényeges eleme a szegmentumok képzése. Van azonban gyakorlati haszna is egy kis- vagy közepes vállalkozás számára. Hogyan elemezhető?

Tovább
26 Jun

Célcsoport meghatározás. Mi az a célcsoport és miért fontos?

Sokat használt marketing kifejezés, egyben klasszikus tankönyvi kategória. A modern marketing felfogás ezt is más megvilágításba helyezi, a kisvállalkozások esetében pedig a feje tetejére kell állítani. Miért ilyen érdekes fogalom a célcsoport?

Tovább
15 Nov

Marketingmentes marketing: márkaeltérítés - avagy Üvegtigris

Alex Wipperfürth: Eltérített márkák című könyvében ír a marketing új korszakáról, a marketingmentes marketingről. Az elmúlt évek sikertörténetei alapján felborulni látszik néhány marketing alapszabály, ugyanis több millió dolláros üzletté nőtték ki magukat vállalkozások reklámkampány nélkül. Akkor tehát merre tovább?

Tovább
02 Jul

Vállalkozás indítás - hogyan lesz az induló vállalkozás sikeres?

A legnagyobb világmárkák is elindultak valahogyan... A vállalkozás indítás nehéz feladat, akár rendelkezünk már üzleti tapasztalattal, akár nem. Milyen üzletet indítsak? Milyen szolgáltatást keresnek? Milyen terméket vennének meg az emberek?

Tovább

Rólunk

Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. "Kézműves" honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.

Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja és saját fotóinkat láthatja.

 

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA