grafika

Jelenlegi hely

27 Feb

Honlaptervezési hibák, webergonómia

Csak azok a weboldalak tudnak eladni, amelyeket a látogatók megtalálnak, végigolvasnak, az oldal áttekinthető és könnyű eligazodást biztosít.

Tovább
26 Feb

A honlapkészítés - csapatmunka

Milyen a jó honlap? Informatív, tetszetős, logikusan felépített, és arra ösztönöz, hogy a tulajdonost megkeressük, tőle vásároljunk, tőle rendeljünk szolgáltatást. Hogyan lehet ilyen honlapot készíteni?

Tovább
26 Feb

Színek a honlapon - a színek marketing szerepe

A színek jelentéssel bírnak. A marketingben ez már régóta ismert tény. Azonban amikor színt választunk, lehet, hogy magunk sem tudjuk, de egyben látható rezgéseket is küldünk a reménybeli vásárló, honlaplátogató, üzleti partner felé.

Tovább
26 Jul

Logó, logótervezés és névjegy

A logó, vagy ahogyan a rendszerváltás előtt hívták a piacszervezési szakemberek, embléma a legerősebb vizuális elem, amely azonosítja a céget vagy a márkát. A fogyasztóknak a logót is tanulni kell, így nem ajánlatos évente változtatni. Design és logó régen is volt, példáinkban hazai emlékképeket szeretnénk felidézni.

Tovább