honlaptervezés okosságok

Jelenlegi hely

Honlaptervezés okosságok: konverzió, konverziós ráta

Konvertálnak vagy nem konvertálnak? - hangzik a hamleti kérdés így a 21. század elején. Misztikus köd, varázsszavak mormolása a Növekvő Konverzió érdekében - de mi is ez? Mennyi az annyi? Hogyan lehet mérni?

Tovább
02 Jan

Honlaptervezés okosságok: call-to-action - a gomb, amire kattintanak

Felhívás táncra - ennél szebb fordítást még nem találtam ki a call-to-action kifejezésre. A call-to-action gomb azokat a gombokat jelenti a honlapon, amelyekre a látogatónak rá kell kattintania, hogy valami történjen: feliratkozzon, megrendeljen, letöltsön.

Tovább

Honlaptervezés okosságok: miért nem lehet csak külön optimalizálni egy honlapot?

A honlap optimalizálás (keresőoptimalizálás, SEO) hihetetlenül logikus dolog. Az eredménye nem mindig az, amit várunk (sokszor sokáig nem tudunk leelőzni olyan honlapot, amit pedig a logika szerint le kéne előzni - aztán varázsütésre megtörténik), de összességében jól leírt szabályokat kell betartani.

Tovább
29 Sep

Honlaptervezés okosságok: a fő honlapfotó

A honlaptervezés és a honlap design egyik alapkérdése, hogy mi legyen (mik legyenek) a honlap fő fotói.

Tovább
31 Aug

Honlaptervezés okosságok: hová kattintanak a honlapon?

Egyik kedvenc témám: nincs annál érdekesebb, mint látni, hogy a honlapon, amit megterveztünk, hogyan keresnek, pásztáznak, navigálnak a látogatók. Hogyan lehetséges ez?

Tovább
18 Aug

Honlaptervezés okosságok: a honlap másolás ellenőrzése

Az a honlap, amelynek tulajdonosa eredeti, értékes tartalommal rukkol elő, egészen biztosan találkozik előbb vagy utóbb a másolással. Más honlapokon, más vállalkozások cégbemutató honlapjain találja meg az írásait, ahonnan sokszor "lemarad" a forrás megjelölése.

Tovább
02 Aug

Honlaptervezés okosságok: a landing page

Mi az a landing page? Miért kell róla külön szólni? Miért fontos, hogy jól legyen összeállítva?

Tovább
26 Jul

Honlaptervezés okosságok: tartalom, tartalom, tartalom

Nem lehet elégszer írni róla és nem tudom eléggé hangsúlyozni a honlapszöveg fontosságát. Az igét mindenkinek hirdetjük, a honlaptervezés indulása előtt ezt újra és újra el is mondjuk, mégis itt kerül a legtöbbször homokszem a gépezetbe. Miért ennyire fontos a honlap megfelelő szövege?

Tovább
26 Jul

Honlaptervezés okosságok: a struktúra felállítása

Hogyan alakítjuk ki a honlap struktúráját? Milyen szempontokat veszünk figyelembe, amikor kitaláljuk, milyen menüpontok, milyen funkciók legyenek a honlapon?

Tovább
26 Jul

Honlaptervezés okosságok: design vagy tartalom?

Időről-időre felbukkan a kérdés: milyen legyen a honlap, "dizájnos" vagy "tartalmas"?

Általában az ötlet a megrendelő fejében fogalmazódik meg, hogy ő egy olyan ütős, olyan WOW (ejtsd: TYŰHA) honlapot akar, kevés szöveggel (csak mert ő sem szeret olvasni, sem görgetni az egérrel), de az aztán olyan legyen, hogy aki csak meglátja, fejvesztve rohanjon a telefonhoz és hívja a céget, hogy tőle akar rendelni.

Tovább