kisvállalkozás

Jelenlegi hely

14 May

Sikeres marketing - kisvállalkozás marketing

Mitől sikeres a marketing? Végső soron attól, hogy elad. Másodsorban attól, hogy márkát és image-et épít. Minden vállalkozás sikeres marketinget szeretne. De hogyan?

Tovább

Marketing terv - letölthető marketing terv sablon

Mit tartalmaz egy marketing terv? Miért készül? Miért fontos, hogy egy vállalkozásnak legyen marketing terve? Hogy néz ki egy kész marketing terv és hol lehet jó marketing terv sablont találni?

Tovább
05 Nov

Yoda marketing - Tedd vagy ne tedd. De ne próbáld.

Yoda mester szavai nemcsak akkor igazak, ha egy ifjú padawan okításáról van szó. Ha egy vállalkozás a marketingjében nem csinál mást, mint Yoda néhány tanácsát megfogadja, már jó eséllyel indul, hogy jedi legyen belőle.:))

Tovább

Egy be sem indított vállalkozás bukása

Történetünk valós alapra épül, de a neveket és a konkrétnak tűnő példákat megváltoztattuk. Nem célunk sem a személyek kigúnyolása, sem saját érdemeink túlhangsúlyozása, de a tények komoly dolgok.

Tovább

Kisvállalkozás marketing - ahol minden MÁS

A kisvállalkozások marketingje szinten minden tekintetben más, mint a nagyoké. Miért? Saját tapasztalataimat osztom meg a kedves Olvasóval.

Tovább
25 Jun

Szolgáltatás marketing - hogyan adjam el a szolgáltatásomat?

A marketing két nagy csoportot definiál az eladható "javak" körében: a terméket és a szolgáltatást. Amikor azonban marketinges "észosztás" zajlik, legtöbbször csak a termékről van szó, a szolgáltatás specifikumairól kevés szó esik.

Tovább

12 pont a sikeres családi vállalkozáshoz

Hogyan működtethető jól egy családi vállalkozás? Mi a titok? Zanzásítva összefoglaltuk a lényeget.

Tovább
25 Feb

Mi az a gerillamarketing? Gerillamarketing tippek, a gerillamarketing típusai

Kevés olyan marketing szakkifejezés van, amit annyira felkaptak volna, mint a gerillamarketing fogalmát az utóbbi időben. És ugyanakkor kevés kifejezés körül van akkora fogalomzavar, mint épp itt. A sikermarketing.hu a fogalomzavar tisztázására tesz kísérletet, egyébként egy olyan marketing területen, ami folyamatosan változik.

Tovább
14 Nov

14 tipikus hiba, amelyet a legtöbb magyar kisvállalkozó elkövet

A vállalkozás nem könnyű műfaj. Ráadásul az, aki Magyarországon vállalkozásra adja a fejét, bizonytalan gazdasági és jogi szabályozási viszonyok között kénytelen dolgozni. Emellett pedig meg kell küzdenie a mindennapokban azzal a negatív értékítélettel, amely együtt jár a „vállalkozás” és a „vállalkozó” szavakkal...

Tovább

Hogyan reklámozzak? A leghatékonyabb reklám: honlap

A vállalkozás indítás pillanataiban minden vállalkozó felteszi magának ezt a kérdést. A másik helyzet az, amikor nem megy a vállalkozás, csökken a bevétel, veszteséges az üzlet. A reklámeszközök közül csak azt a néhányat nézzük végig, amelyek felbukkanhatnak a kisvállalkozások életében.

Tovább