Hogyan nyissak boltot? Milyen üzletet indítsak? Mit áruljak?
Ha vállalkozás indítás kerül szóba, sokaknak támad az az ötletük, hogy kéne nyitni egy boltot. De milyet, hol és hogyan? Írásunk a boltnyitás üzleti és
Továbbiak...
Főoldal » logó
Ha vállalkozás indítás kerül szóba, sokaknak támad az az ötletük, hogy kéne nyitni egy boltot. De milyet, hol és hogyan? Írásunk a boltnyitás üzleti és
Miért és mikor kell áttervezni egy logót? Mit érdemes megtartani, mit kell elvetni? Mikor lehet radikális eszközökhöz nyúlni és mikor válasszunk szelídebb módszereket? Logó áttervezés
A kisvállalkozások marketingje szinten minden tekintetben más, mint a nagyoké. Miért? Saját tapasztalataimat osztom meg a kedves Olvasóval.
Remek összefoglalást olvastam a profi fotós 100 pontjáról. Ez adta az ihletet a profi marketing – továbbá reklám, arculat, üzlet, vállalkozás – 100 pontjának megírásához.
Azokban az országokban, ahol a marketing alkalmazása már több évszázadra tud visszatekinteni, és a modern marketing sem csak 15 évvel ezelőtt kezdett el hódítani, ott
Érthető szavakkal írtuk le, mi mit jelent a marketing gyakorlatban. Forrásként a saját kútfőnk és a sok éves marketing gyakorlat szolgált.
A logó, vagy ahogyan a rendszerváltás előtt hívták a piacszervezési szakemberek, embléma a legerősebb vizuális elem, amely azonosítja a céget vagy a márkát. A fogyasztóknak
Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. “Kézműves” honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.
Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja.
Copyright
2007 - 2025.
Sikermarketing.hu © Minden jog fenntartva!