marketing

Jelenlegi hely

Marketing tréning tagline

Marketing tréning érthetően, interaktívan

- marketing stratégia, marketing terv, SWOT analízis a gyakorlatban

Következő időpont: 2018. január 25. / Részvételi díj: 20.000 Ft

23 Aug

Hobbiból vállalkozás - hogyan legyen vállalkozás a hobbiból?

"Miért ne csinálhatnám a hobbimat vállalkozásként?" - adódik a logikus kérdés a vállalkozást fontolgató számára.

Tovább

Marketing a feje tetején, avagy mit tanultam meg 20 év alatt a marketing törvényekről

Erre mondják, hogy még gombócból is sok... Ez még hagyján, de mekkorát fordult a világ ez idő alatt marketing szempontból!

Tovább
24 Jan

Marketing fogalma, marketing szakterületek

Mit jelent a "marketing"? Milyen területei vannak? Mit lehet elvárni a marketingtől és mit nem? Tisztázzuk a marketing fogalmát!

Tovább
14 May

Sikeres marketing - kisvállalkozás marketing

Mitől sikeres a marketing? Végső soron attól, hogy elad. Másodsorban attól, hogy márkát és image-et épít. Minden vállalkozás sikeres marketinget szeretne. De hogyan?

Tovább
05 Aug

E-book marketing témában - Kindle és más e-book olvasóra

2014. áprilisában került fel munkatársunk e-könyve marketing témában az Országos Széchenyi Könyvtár elektronikus könyvtárába.

Tovább
04 Apr

Ki csinálja a marketinget, avagy egy üzleti titoksértés margójára

- avagy hogyan fúrjuk meg az ügyvezetőt? Kinek kell foglalkoznia egy cégnél a marketinggel? Mi az, ami kizárólag az ügyvezető hatáskörébe tartozik, mi az, ami delegálható feladat?

Tovább
05 Nov

Yoda marketing - Tedd vagy ne tedd. De ne próbáld.

Yoda mester szavai nemcsak akkor igazak, ha egy ifjú padawan okításáról van szó. Ha egy vállalkozás a marketingjében nem csinál mást, mint Yoda néhány tanácsát megfogadja, már jó eséllyel indul, hogy jedi legyen belőle.:))

Tovább
26 Sep

Marketing hatékonysági mutatók, marketing elemzés

Hányan nyitnak meg egy hírlevelet? Hányan vásárolnak egy webáruházban 100 látogatóból? Hányszor kell találkozni egy marketing üzenettel, hogy felfigyeljünk rá?

Tovább
05 Jul

Marketing stratégia. A régi jó 4P és a modern marketing felfogás

A marketing stratégia egészen addig megfoghatatlan, tankönyvi kategória volt a számomra, amíg egyszer - jónéhány év gyakorlat után - nem láttam működni is. Ehhez egy olyan multi cég kellett, amely számos termékkategóriát forgalmazott, így szembetűnő volt az egyes kategóriák kezelése közti különbség. 

Tovább

Oldalak

Rólunk

Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. "Kézműves" honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.

Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja és túlnyomórészt saját fotóinkat láthatja.

 

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA