Content marketing, avagy a rendszeres tartalomfejlesztés csodája

Sokszor belefáradunk a harcba, amikor győzködjük a weboldaltulajdonost, hogy miért is kell sok szöveget írni a honlapra, sőt, miért kell a tartalmakat folyamatosan fejleszteni, akár blogbejegyzések, képgalériák és hasonlók formájában. Tény, hogy vannak olyan vállalkozók, akik nem igazán a szavak emberei – bár számukra is bőven lenne tartalomalkotási lehetőség!

[Az azonban, hogy a weboldalt marketing eszközként akarjuk használni, menedzsment döntésként kezeljük, vagyis ha már ez az elvárás, akkor tenni is kell valamit.]

Az egyik, általunk tervezett és karbantartott honlap látogatottsági adatai világosan mutatják, mit jelent a folyamatos fejlesztés:

content marketing hatása

content marketing hatása

Mi jellemzi ezt a weboldalt?

  • A weboldal kommunikációs célú, egy konkrét csoport számára készül. Nem célja, hogy keresőoptimalizálással hozzon látogatókat.
  • Szövegei egyszerű “fogalmazások”, nem alkalmazzák a SEO szövegírás szabályait.
  • Számtalan tartalma jellemzően képes (galériás), szövegei tehát rövidek, címszerűek.

A látogatottsági adatokat tovább elemezve egyértelműen kiderül, hogy a fejlesztés eredményeképp nemcsak olyan helyezések jelennek meg, amik az új tartalmakhoz kapcsolódnak, de olyan szavakra is feljebb jön a weboldal, amely már régóta megtalálható a site-on.

Tanulság: publikálni, publikálni, publikálni.

Bemutatkozunk

Webstúdió és marketing műhely vagyunk Budapesten. Amit csinálunk: honlaptervezés, keresőoptimalizálás, mobiloptimalizálás és marketing – komplex egészként, marketing stratégiai alapokon.

Gyakorlati tapasztalatainkat tréningjeinken is megosztjuk.

A honlapon olvasható minden cikk saját tudásunkon, tapasztalatainkon alapszik.

Ossza meg másokkal is!