5 évvel ezelőtt indítottuk útjára az első énmárkát, az első szakértői honlapot, amelyet azóta több is követett. Énmárkával rendelkező ügyfeleink közül többen is kaptak meghívást szakértőként a médiába, szakmájukban nevük valódi márkanévvé vált. Hogyan kell nekikezdeni az énmárka építésnek? Hogyan kapcsolódik össze az életpálya és az énmárka építés, mint marketing tevékenység? Tréningünk ebben nyújt segítséget.

Az Énmárka (Personal Brand) építés tréning tematikája

  • az énmárka, mint marketing fogalom
  • personal brand – az időtávról pályakezdőknek és gyakorlottaknak
  • az énmárka építés kiindulási pontja, avagy a marketinges is pszichológus?
  • a márkaelemek meghatározása
  • hogyan kommunikál az énmárka?
  • út a médiába
  • hosszútávú marketing stratégia felépítése
  • GYAKORLATI FELADAT: a saját énmárka alapjainak felépítése, brief készítése

Tréning tudnivalók

  • Részvételi díj: 20.000 Ft
  • A tréning időtartama: 4 + 2 óra
  • A tréning helyszíne: Budapest, XVIII. kerület, Pestimre központjától 5 percre
  • Megközelítés: tömegközlekedéssel vagy az M0 autóúttól 10 perc

Jelentkezés a tréningre

A csillaggal (*) jelzett mezők kitöltése kötelező!







2018. október 24.2018. november 26.2019. január 8.


Elfogadom a Részvételi feltételeket


Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot

A Personal Brand, vagyis az énmárka építés egyre inkább teret nyer a HR világában is, miközben a marketingben már évszázados hagyományai vannak, bár mint “énmárka” kifejezés ez korábban nem létezett.
Az énmárka építés alapelvei az “egyszerű” márkaépítés elveivel és szakmai szabályaival egyeznek meg nagy vonalakban. Maga a marketing sem áll messze a pszichológiától, egy énmárka építésénél pedig szinte valódi pszichológiai vizsgálatot végzünk...
Ki építsen énmárkát? Hogyan kell elkezdeni az énmárka építését? Mit tehet egy pályakezdő, ha énmárka építéssel szeretne kiemelkedni a többi jelölt közül egy pozícióért zajló versenyben?
 
Énmárka építés tréningünk két fő részből áll.
 
Az első részben megismerkedünk az alapokkal: indulás, felépítés, hosszú távú tervezés és aktivitás.
 
A második részben gyakorlat következik: a résztvevők saját énmárkájuk alapjait álmodhatják meg, amelyet utána közösen megbeszélünk, értékelünk.
 
A tréning végére a résztvevők már biztosan eljutnak az alapok lerakásáig, és az “életben” nem a nulláról indulnak.

Kiknek ajánljuk az Énmárka építés tréninget?


Olyan szakembereknek, akik szakmájukban már több éves (akár évtizedes) gyakorlattal bírnak és önállóan szeretnének vállalkozást indítani, vagy új marketing utakat keresnek már létező vállalkozásuknak.

Olyan pályakezdőknek, akik elkötelezettek hosszútávú szakmai fejlődésük iránt, és szeretnék megtenni ebben az első marketing lépéseket.