Marketing tréning

marketing terv készítés és a profi marketing megközelítés lényege

Jelenlegi hely

Mit kell tennie egy kezdő vállalkozásnak, ha napjainkban indul és sikeres akar lenni? Mire kell koncentrálnia, és mi az, ami esetleg nem éri meg a befektetett időt és energiát? Mit tehet egy régebben működő vállalkozás, ha új alapokra akarja helyezni marketingjét?

Marketing tréning

Következő időpont: 2017. november 9.

 

2004. óta dolgozunk a kisvállalkozás marketingben, 2006 óta készítünk keresőoptimalizált honlapokat. Számtalan vállalkozási ötletet meséltek már el nekünk, kérve a tanácsunkat, és több tucatnyi vállalkozás indulásánál bábáskodtunk. Az évek alatt pontosan láttuk, melyik vált sikeressé és melyik bukott meg.

Marketingről érthetően, gyakorlati megközelítésben - a sikermarketing.hu recept szerint

Elmagyarázzuk és megtanítjuk, milyen a professzionális marketing megközelítés, hogyan kell átgondolni egy kisvállalkozás esetében, hogy merre tovább. Valljuk, hogy egy vállalkozás legjobb marketing tanácsadója maga a vállalkozó, ezért őt tanítjuk meg arra, hogyan kell használható marketing elemzést készíteni, hogyan áll össze a marketing terv, és mik azok a területek, amiket még a továbbiakban neki magának kell megtanulni, hogy ne legyen kiszolgáltatva olyan marketing vagy webmarketing szolgáltatóknak, akiknek egyetlen tippjük, amikor nem megy a bolt, az az, hogy költs SOKKAL többet....

Mi azt mondjuk, költs a marketingre, de OKOSAN költs rá! Várunk mindenkit, aki szeretné megtanulni a marketinges gondolatmenetet!

A Kezdők versenyének trófeája 1935-ből... bátorításul a kezdőknek...

Kezdők versenye 1935.

A Marketing tréning témái

A tréning témája nyitott könyv: arról fogunk beszélni, amiről ez a honlap is szól több mint 170 cikkében és blogbejegyzésében.

  • az alapoktól indulunk: mi a marketing stratégia? mit lehet jó marketinggel elérni és mi az, ami nem a marketing hatásköre?
  • a marketing pozícionálás fontossága: mit jelent és mire van hatása?
  • marketing eszközök: mit használhat egy kisvállalkozás, mit engedhet meg magának és mi a hatékony?
  • SWOT analízis és marketing terv - hogyan kell összeállítani és hogyan lehet sikerrel használni a napi marketing gyakorlatban?
  • bolt marketing: az eladáshelyi marketing alapjai
  • szórólap, újsághirdetés, tv hirdetés - amit egy kisvállalkozásnak is tudnia kell
  • a megkerülhetetlen online marketing: a sikeres jelenlét felépítése (weboldal, Facebook marketing, Google hirdetés összefüggései marketing szempontból)

Jelentkezem!

A tréning interaktív, vagyis a résztvevők előre elküldhetik kérdéseiket, amikre a tréning keretein belül válaszolunk. A végleges és pontos tematika tehát a résztvevők kérdései alapján alakul ki.

Marketing tréning - gyakorlati feladat

A tréningen részletesen foglalkozunk a marketing tervvel és annak gyakorlati jelentőségével. A résztvevők kapnak egy jól használható marketing terv sémát, amelyet a tréninget követően "házi feladatként" megírnak. Marketing tervük értékelését e-mailben kapják meg.

Kiknek ajánljuk a Marketing tréning-et?

  • Kezdő vállalkozásoknak és vállalkozás indításán gondolkodóknak, akiknek már van ötletük, hogy mit is csináljanak, csak a részletek kidolgozása homályos a számukra.
  • Már régóta működő vállalkozásoknak, akik nyitottak az új információra, és szeretnék egy új rendszerbe foglalni marketing tevékenységüket.
  • Azoknak, akiket ennek a honlapnak valamely írása, cikke már meggyőzött, és úgy gondolják, szeretnének több tippet, tanácsot, tapasztalatot hallani tőlünk.

Előadók: Ujvári Mária és Kis László, a sikermarketing.hu munkatársai

Jelentkezés a tréningre:

Kérjük, olvassa el a részvételi feltételeket:  tréning részvételi feltételek.

Jelentkezés az alábbi űrlap kitöltésével lehetsége s. A megadott számlázási adatok alapján díjbekérőt küldünk. A jelentkezés a részvételi díj átutalása után érvényes.

Marketing Tréning jelentkezési lap

Kérjük, itt írja le azokat a kérdéseit, speciális érdeklődési területét, amelyre a tréningen - a megadott tematikai keretek között - választ szeretne kapni.

Időpontok, helyszínek, árak

 
Marketing tréning
Időpontok:

2017. november 9.
2017. december 12.
2018. január 25.
2018. február 13.

Időtartam:1 napos, 9.00 - 15.00 óráig
Helyszín:Budapest, XVIII. Pestimre központjától 5 percre, az M0-ástól 10 percre (a parkolás ingyenes) további részletek
Részvételi díj:20.000 Ft/fő

Miért érdemes részt venni a tréningen?

 
  • 2017 webmarketing trendjeiről beszélünk
  • a résztvevők konkrét tanácsokat kaphatnak marketingjük felállítására
  • számos apró trükköt és információt osztunk meg elmúlt 10 éves gyakorlatunkból
  • a kis csoportlétszám miatt mindenki "szóhoz jut"
  • helyretesszük az egyes webmarketing eszközök szerepét ("van-e értelme Facebookozni?")
  • a tréning végére a résztvevők fejében összeállnak a vállalkozásuk marketing prioritásai - már csak kivitelezni kell!

Rólunk

Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. "Kézműves" honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.

Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja és túlnyomórészt saját fotóinkat láthatja.

 

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA