Reklám, kommunikáció

Jelenlegi hely

17 Feb

Facebook hirdetési fiók létrehozása - hirdetési fiók és Vállalkozáskezelő

Nem könnyű feladat megérteni a Facebook hirdetés feladás menetét, különösen úgy, hogy maga az egész Facebook is örökké (szinte havonta) változik. A Facebook hirdetési fiók létrehozása és a logika megértése sem egyszerű folyamat.

Tovább
18 Sep

Tudatos vásárlás, tudatos fogyasztó

Hogyan álljunk ellen az eladáshelyi marketing trükkjeinek? Hogyan védekezhetünk a bolti reklám ellen? Tudatos vásárlás - manipulációmentesen.

Tovább
18 Mar

Google AdWords kampány alapok

Cikkünk azokhoz szól, akik haladó szinten foglalkoznak a Google AdWords hirdetési kampány gondolatával.

Tovább
25 Jun

Reklámkampány, marketing kampány

"Kell csinálni egy jó kis kampányt neki, és ha mindenki rólunk beszél, sikeresek leszünk." - szól a totális hozzá nem értő mondata, amit reklámkampány témában megfogalmaz. Mi az a marketing kampány vagy reklámkampány, hogyan kell csinálni, és milyen, ha jó?

Tovább
03 Mar

Honlaptervezés okosságok: a CMS honlap jellemzői és gondozása

Hiedelmek, babonák és mítoszok lengik körül a CMS honlaptervezést és honlap adminisztrálást. Teszünk egy próbát, hogy oszlassuk a ködöt.

Tovább
04 Oct

Logó áttervezés, logó megváltoztatása

Miért kell áttervezni egy logót? Mit érdemes megtartani, mit kell elvetni? Mikor lehet radikális eszközökhöz nyúlni és mikor válasszunk szelídebb módszereket?

Tovább
26 Sep

Marketing hatékonysági mutatók, marketing elemzés

Hányan nyitnak meg egy hírlevelet? Hányan vásárolnak egy webáruházban 100 látogatóból? Hányszor kell találkozni egy marketing üzenettel, hogy felfigyeljünk rá?

Tovább
26 Jun

Célcsoport meghatározás. Mi az a célcsoport és miért fontos?

Sokat használt marketing kifejezés, egyben klasszikus tankönyvi kategória. A modern marketing felfogás ezt is más megvilágításba helyezi, a kisvállalkozások esetében pedig a feje tetejére kell állítani. Miért ilyen érdekes fogalom a célcsoport?

Tovább
25 Jun

Szolgáltatás marketing - hogyan adjam el a szolgáltatásomat?

A marketing két nagy csoportot definiál az eladható "javak" körében: a terméket és a szolgáltatást. Amikor azonban marketinges "észosztás" zajlik, legtöbbször csak a termékről van szó, a szolgáltatás specifikumairól kevés szó esik.

Tovább
27 Feb

Reklámszöveg és a reklámszövegírás

A hatékony reklámszöveg alkalmas arra, hogy a vásárlás pillanatában a vevő felidézze a márkát, és a választáskor azt részesítse előnyben. A jó reklámszöveg még akár szórakoztathat is, de egy valami biztos: jó reklámszöveget írni nem egyszerű feladat.

Tovább

Oldalak