Szórólap készítés otthon. Hogyan írhatok jó szórólapot?

Mitől jó egy szórólap? Milyen a sikeres szórólap?

A jó szórólap ismérvei a következők:

  • megfelelő helyen szórják ki, ahol a vállalkozás célcsoportjának jelentős része megtalálható
  • szövege, tördelése megfelelő
  • az olvasóból megfelelő reakciót vált ki (elteszi, felhívja, megkeresi stb.)

Mikor jó reklámozási forma a szórólap?

Vannak olyan időpontok, helyek és szituációk, amikor a szórólap "jókor van jó helyen". Erre azonban nincs biztos recept. Az egyik vállalkozás számára jó eredményeket hoz a szórólap használata, a másiknak azonban totális pénzkidobás lehet.

Milyen hatékonysága van a szórólapnak?

A szórólap hatékonysága attól függ, mennyire jól szövegezik, és milyen minőségben készül.

Az átlagos szórólap hatékonyság 1-2 %, vagyis 100 szórólapból 1-2 "válaszadó" várható.

A jó szórólapszöveg és a figyelemfelkeltő nyomtatás, papír és grafika ezt a hatékonyságot akár 6 %-ra is növelheti.

Milyen titkai vannak a hatékony szórólap szöveg írásának?

A szórólap szövegnek tartalmaznia kell néhány kötelező elemet, amelyek növelik a hatékonyságot. Ezeket az elemeket és használatukat mutatja be Szórólap eszesen! című infoanyagunk, amelyet a szórólappal kapcsolatos tanácsadás igénybevevőinek küldünk el.

Szórólap nyomtatás - olcsóság hirdetésére olcsón, különlegességet különleges formában!

A szórólap grafikai tervezése, nyomtatása, nyomdai kivitelezése egyrészt anyagi kérdés, másrészt viszont észben kell tartani, hogy a túl vékony papírra, minél olcsóbban nyomtatott szórólap csak éppen arra jó, amit ő maga is mutat: "én vagyok a legolcsóbb".

A szórólap grafikai tervezése némi szépérzékkel és kreatív látásmóddal házilag is megoldható. Hogy mikre kell odafigyelni ahhoz, hogy a szemnek kellemes szórólapot tervezhessünk, azt is elolvashatja a Szórólap eszesen! anyagunkban.

Az igényes, jó minőségű és főleg hatékony szórólap készítéséhez is talál tippeket, amik segítenek abban, hogy jól írja meg a tervezett prospektus vagy cégbemutató brossúra anyagát, és pontosan tisztában legyen vele, hogy mit is várjon a tervező grafikustól.

Minden vevőcsoportnak külön szórólap

A szórólap a legegyszerűbb reklámeszköz, de ahhoz, hogy a szórólap valóban hatékonyan tudjon működni, számos más dolognak is kell klappolnia a vállalkozás marketingjében. Hogy ezek mik, és hogyan kell összehangolni őket, szintén leírtuk Szórólap eszesen! (szórólap tervezés és szövegek) anyagunkban.

A Szórólap eszesen! anyagunkból és a tanácsadásból meg fogja érteni, mit miért csinál úgy egy reklámszövegíró, ahogy…