Tartalommarketing

Jelenlegi hely

Tartalommarketing terv

Nem vagyok híve annak, hogy egy kisebb vállalkozás számára felesleges marketing dokumentációt javasoljunk, de tapasztalataink szerint a tartalommarketing terv sokak számára hasznos lenne! 

Tovább

Marketing pozicionálás, website persona

A pozicionálás az első lépés, amikor egy vállalkozással elkezdünk foglalkozni. A pozicionálás talán még inkább kulcskérdés, mint a marketing stratégia meghatározása, bár ez a két meghatározás és fogalom együtt működik jól.

Tovább

Hírlevél marketing - a gyakorlatban

Nincs a zsebünkben a bölcsek köve - hírlevél marketing témában sem. De törekszünk rá, hogy megszerezzük! Tapasztalatok és víziók őszintén.

Tovább

Márkák dicsőítése, avagy kinek a márkáját építed a honlapodon?

Rendszeresen visszatérő kérdés, feladat, probléma a honlaptervezés és a honlap marketing stratégiájának felállítása során, hogy hogyan lehet kommunikálni egy nemzetközi márkát egy forgalmazó vállalkozás honlapján.

Tovább

Marketing szöveg, marketing szövegírás

A tartalommarketing alapja a szöveg: a cikk, a blogbejegyzés, a tanulmány, a felmérés eredmények stb. Mit kell tudni a marketing szövegről, a marketing szövegírásról?

Tovább

Reklámkampány, marketing kampány

"Kell csinálni egy jó kis kampányt neki, és ha mindenki rólunk beszél, sikeresek leszünk." - szól a totális hozzá nem értő mondata, amit reklámkampány témában megfogalmaz. Mi az a marketing kampány vagy reklámkampány, hogyan kell csinálni, és milyen, ha jó?

Tovább
09 Apr

Tartalommarketing eszköz: cikk a honlapra

A cikk a honlap legfontosabb eleme. Tartalommarketing szempontból ez a kiindulópont és egyben a végső "érv" is a kezünkben, amivel szakértelmünkről meggyőzzük a vevőt.

Tovább
09 Apr

Tartalommarketing tipp: miről írjak cikket a honlapra?

Még a gyakorlott író számára is visszatérő kérdés: miről lehet írni? mi érdekelheti a honlapra látogatókat? honnan merítsek témát és ötletet?

Tovább

Tartalommarketing alap: találj rá, miért vagy különleges! avagy unique selling proposition (USP)

Sok év tapasztalata alapján mondhatjuk, hogy ez az a marketing ujjgyakorlat, a "győztes különbözőség" (winning difference vagy unique selling proposition USP) megtalálása, amiben számos kisvállalkozás mulaszt, hibázik. Mi is ez, és miért mondhatjuk, hogy ez a tartalommarketing alapja is?

Tovább

Infografika. Mi az az infografika és miért jó?

Mi az az infografika? Mire jó? Hogyan kell csinálni? Néhány mondat az infografikáról, arról, hogy hogyan használhatjuk a tartalommarketingben - persze mindez egy infografikával illusztrálva.

Tovább

Oldalak