Tartalommarketing

Jelenlegi hely

18 Mar

Tartalommarketing terv

Nem vagyok híve annak, hogy egy kisebb vállalkozás számára felesleges marketing dokumentációt javasoljunk, de tapasztalataink szerint a tartalommarketing terv sokak számára hasznos lenne! 

Tovább
17 Mar

Marketing pozicionálás, website persona

A pozicionálás az első lépés, amikor egy vállalkozással elkezdünk foglalkozni. A pozicionálás talán még inkább kulcskérdés, mint a marketing stratégia meghatározása, bár ez a két meghatározás és fogalom együtt működik jól.

Tovább
16 Nov

Hírlevél marketing - a gyakorlatban

Nincs a zsebünkben a bölcsek köve - hírlevél marketing témában sem. De törekszünk rá, hogy megszerezzük! Tapasztalatok és víziók őszintén.

Tovább
11 Oct

Márkák dicsőítése, avagy kinek a márkáját építed a honlapodon?

Rendszeresen visszatérő kérdés, feladat, probléma a honlaptervezés és a honlap marketing stratégiájának felállítása során, hogy hogyan lehet kommunikálni egy nemzetközi márkát egy forgalmazó vállalkozás honlapján.

Tovább
13 Aug

Marketing szöveg, marketing szövegírás

A tartalommarketing alapja a szöveg: a cikk, a blogbejegyzés, a tanulmány, a felmérés eredmények stb. Mit kell tudni a marketing szövegről, a marketing szövegírásról?

Tovább
25 Jun

Reklámkampány, marketing kampány

"Kell csinálni egy jó kis kampányt neki, és ha mindenki rólunk beszél, sikeresek leszünk." - szól a totális hozzá nem értő mondata, amit reklámkampány témában megfogalmaz. Mi az a marketing kampány vagy reklámkampány, hogyan kell csinálni, és milyen, ha jó?

Tovább
09 Apr

Tartalommarketing eszköz: cikk a honlapra

A cikk a honlap legfontosabb eleme. Tartalommarketing szempontból ez a kiindulópont és egyben a végső "érv" is a kezünkben, amivel szakértelmünkről meggyőzzük a vevőt.

Tovább
09 Apr

Tartalommarketing tipp: miről írjak cikket a honlapra?

Még a gyakorlott író számára is visszatérő kérdés: miről lehet írni? mi érdekelheti a honlapra látogatókat? honnan merítsek témát és ötletet?

Tovább
07 Dec

Tartalommarketing alap: találj rá, miért vagy különleges! avagy unique selling proposition (USP)

Sok év tapasztalata alapján mondhatjuk, hogy ez az a marketing ujjgyakorlat, a "győztes különbözőség" (winning difference vagy unique selling proposition USP) megtalálása, amiben számos kisvállalkozás mulaszt, hibázik. Mi is ez, és miért mondhatjuk, hogy ez a tartalommarketing alapja is?

Tovább
06 Dec

Infografika. Mi az az infografika és miért jó?

Mi az az infografika? Mire jó? Hogyan kell csinálni? Néhány mondat az infografikáról, arról, hogy hogyan használhatjuk a tartalommarketingben - persze mindez egy infografikával illusztrálva.

Tovább

Oldalak