Keresőoptimalizálás (SEO)
Ha weboldala nem jelenik meg a Google találati listáján még azokra a szavakra sem, amelyekre egyébként kevés találat van, akkor érdemes weboldal elemzést készíteni SEO szempontból. A Google által iránymutatásként kiadott elemeket vizsgáljuk, hozzátéve a SEO szakmai blogokból szerzett legfrissebb ajánlásokat.
Webmarketing és design elemzés
Facebook hirdetés, amitől nem nőtt meg az eladás? Google hirdetések eredmény nélkül? A webmarketing eszközök használatát, beállításait, eredményességét is vizsgáljuk. A webdesign-ban megjelenő marketing üzenet sem mindig egyértelmű, sőt, sokszor hiányzik maga a marketing pozícionálás is. A weboldal elemzés erre is fényt derít.
Webergonómiai elemzés
A webergonómia és a logikai tervezés a leginkább elhanyagolt területei a weboldal tervezésének. A weboldal sikertelenségében azonban legalább olyan súlyuk van, mint a keresőoptimalizálás hiányának. A kettő pedig szinte mindig kéz a kézben jár: ahol SEO probléma van, ott webergonómiai hibák is tömegével vannak. A hangsúly a weboldal funkcióin és azok használhatóságán van.
Page Speed és mobilnézet tesztek
A Google által egyértelműen kommunikált elvárás a gyors betöltődés. A mobileszközök egyre növekvő súlya azonban a gyors betöltődés iránti igényt összeköti a mobiloptimalizálás iránti, ma már magától értetődő elvárással. A mobiloptimalizálás és a gyors betöltődés elemzése, tesztelése tehát fontos pontját képezi a weboldal elemzésnek.
Weboldal elemzés
- ajánlott, ha nincs a weboldalnak elég látogatója
- ha túl alacsony a konverzió
- segít feltárni az egymással szorosan összefüggő okokat
- a cél minden esetben a javítás lehetőségének feltárása
- írásos elemzést adunk
- online konzultáció során adunk részletes magyarázatokat
- segítünk az akcióterv kidolgozásában