Márkaépítés
Főoldal » Márkaépítés
Marketing pozícionálás
Segítünk megtalálni a vállalkozás legfőbb erősségeit, hogy a márkaépítés és a marketing munka ezek köré épülhessen. Marketing tanácsadással, konzultációk sorával azonosítjuk a fejlesztendő területeket, és a vállalkozás “személyiségére” szabva segítünk marketing és reklámeszközöket választani.
- SWOT analízis készítése az erősségek és gyengeségek felmérése céljából
- USP (egyedi győztes különbözőség) meghatározása
- Marketing üzenetek meghatározása
Érték
Image
A márka láthatóvá válik.
Logótervezés
A honlap azonosításához nélkülözhetetlen elemet, a logót a marketing pozícionálás alapján tervezzük. A névlogóban hiszünk.
Betűtípus és márka színek
Megszemélyesítjük a márkát, hogy a stílusához, célcsoportjához illő betűtípust és márka színeket tudjunk javasolni.
Marketing tanácsadás és coaching.
A kisvállalkozások 75%-a a marketing stratégia és a marketing terv hiánya miatt megy csődbe… Az üzleti ötlet értékelésétől kezdve a marketing kommunikáció és a marketing stratégia átgondolásán át a folyamatos marketing támogatásig számos területen tudunk segítséget nyújtani.
- Marketing terv készítés
- Online marketing tanácsadás Skype-on
- Hosszú távú marketing segítség (coaching)
Stratégia
További részletek
Marketing tanácsadás, marketing terv, márkaépítés
1
Hogyan történik a marketing tanácsadás?
A marketing tanácsadás alapvetően hosszabb távú együttműködés kell hogy legyen, hiszen a marketing ötletek és megoldási javaslatok nem egy órás beszélgetés alatt kell hogy kirajzolódjanak. Éppen a hosszabb távú együttműködés érdekében marketing tréningünkre invitáljuk a tanácsot, segítséget kérőt, másrészt pedig egy hosszabb távú betanítási, tanulási folyamatot tűzünk ki célul, vagyis a marketing coaching-ot. Meggyőződésünk, hogy az ilyen típusú tudás átadásból jön ki igazán jó eredmény. A marketing tanácsadás vagy a marketing coaching önmagában sokszor még nem elég, hiszen kézzelfogható és hatékony marketing eszközök is kellenek. Évtizedes tapasztalatunk, hogy a jól felépített, marketing koncepcióval összerakott és keresőoptimalizált honlap az, amely központi eleme minden kisvállalkozási marketing tevékenységnek – az idő és régi ügyfeleink sikerei pedig minket igazolnak. Éppen ezért forr össze a hatékony marketing munka a honlapkészítés és keresőoptimalizálás folyamatával.
2
Milyen témákban adunk marketing tanácsot?
A kiindulópont a marketing stratégia és a marketing pozícionálás, a célcsoport meghatározás. Ilyen jellegű marketing szolgáltatásra minden hozzánk fordulónak szüksége van, így ezeket a szolgáltatásokat be is építjük komplex csomagjainkba. Ezen túlmenően segíteni tudunk a következő marketing területeken is: online kampányok (Facebook, Google); tartalommarketing; online marketing stratégia; SEO stratégia; piackutatási tanácsadás; média tanácsadás.
3
Mi a márkaépítés menete?
Márkaépítés zajlik ma már a legkisebb vállalkozások szintjén is. Márka a személyiség (ez a personal branding), márka a szakértői énmárka, és márka egy bármilyen fantázianevű kisvállalkozás is. Márkaépítésre nemcsak akkor van lehetőség, ha több milliós éves marketing költségvetéssel rendelkezik egy vállalkozás. A márka megjelenésének fő helye: a vállalkozás weboldala. Éppen ezért amikor a weboldalt tervezzük, egyben a márkát is útjára indítjuk. Azonosítjuk a márka image elemeket: színeket, fő vizuális elemeket, logót, betűtípusokat, sőt, egyes esetekben a márka hangjait és illatait is! A következetes használat és a vevők visszajelzései fogják eldönteni, hogy célba találtunk-e.
4
Online tréning - marketing tanácsadással kiegészítve
A marketing terv készítés elsősorban gondolatmenetet jelent. Ezt a marketinges gondolkodásmódot tanítjuk élő és online tréningjeinken, amely kiváló alapozás a vállalkozás számára egy marketing audit lefolytatásához. Módszerünk nem a “diktálás”, hanem a rávezetés és a saját, személyre szabott marketing módszerek megtalálása. Az online tréningek kiegészíthetők személyes tanácsadás kéréssel.
5
Gyors kérdés - gyors válasz Skype tanácsadás keretében
Az online tanácsadás lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen adjunk választ bármilyen SOS felmerülő kérdésre, de előre egyeztetett időpontban hosszabb idő is rendelkezésre áll. Az online tanácsadás során képernyőmegosztással be tudunk mutatni olyan megoldásokat, munkameneteket, amelyeket különben nehézkes lenne elmagyarázni – így Facebook, Google és MailChimp kampányok beállításában is tudunk segíteni.