Google. Pont.

Útmutató webmestereknek - ebből dolgozunk

Keresőoptimalizálási munkánkban a kezdetektől fogva a Google irányelveit követjük, manipulatív és tiltott módszerekkel nem dolgozunk. A keresőoptimalizálás legújabb híreit folyamatosan követjük angol nyelvű SEO szakmai blogokon. Kiemelt figyelmet fordítunk a SEO szövegírásra, amelyet élő és online tréningen egyaránt tanítunk.

Követés.

A keresőoptimalizálás nem ér véget a honlap átadásával.

SEO modul telepítés

A weboldalt a kezdetektől keresőbarát megoldásokkal építjük fel. Az organikus helyezések eléréséhez és a látogatószám folyamatos növeléséhez szükséges tartalmi fejlesztés módszerét megtanítjuk a honlap tulajdonosának.

Weboldal elemzés

Készítünk SEO elemzést és keresőoptimalizálás akciótervet már elkészült honlapokhoz is.

SEO szövegírás.

Tartalom, tartalom, tartalom

Egyedi, értékes és szakmaiságot sugalló webszöveg nélkül nincs keresőoptimalizálás és nincs vevőszerzés. Több mint 10 éve dolgozunk az optimalizált szövegírással.

TOVÁBBI RÉSZLETEK

Keresőoptimalizálás, honlap optimalizálás

1

Van-e garancia a Google helyezésekre? Sikerdíjas-e a SEO szolgáltatás?

A helyezésekre nem vállalunk garanciát, csak a Google által ajánlott módszerekkel, manipuláció mentesen dolgozunk - ez pedig nem teszi lehetővé sem a garancia vállalását, sem pedig azt, hogy pontosan meg tudjuk mondani, mikor kerül top pozícióba egy honlap. Tapasztalataink természetesen vannak: minimum 1 év a természetes találatok időtávja. Sikerdíjas keresőoptimalizálás helyett kulcsszó stratégiát javaslunk. A Google maga int óvatosságra a sikerdíjas rendszert ajánló szolgáltatókkal szemben. Mi a "helyezés" helyett a "vevőt" állítjuk a középpontba, hogy azután a honlap valóban értékes látogatói forgalmat nyerjen.

2

Miről szól a SEO honlapszöveg írás?

A SEO honlapszöveg írást több mint 10 éve tanítjuk ügyfeleinknek - ma már tréning és online tréning formában "külsősöknek" is. A keresőoptimalizált szövegírás messze nem csak a kulcsszavak ismételgetését jelenti, amely élvezhetetlenné teszi az olvasást. A kulcsszó helyes megválasztásával indul a munka, majd a felhasználót, vagyis a potenciális vevőt helyezzük a középpontba. A szövegírásnak figyelembe kell vennie a webergonómia szabályait is éppúgy, mint a szakmai szempontokat. Éppen ezért valljuk, hogy igazán jó és meggyőző SEO szöveget az tud írni, aki ért ahhoz a szakmához, amit el akar adni. Könnyebb megtanítani a weboldal tulajdonosát SEO szöveget írni, mint megtanulni a szakmáját...

3

Elkészült a honlapom. Hogyan lehet SEO-zni?

A keresőoptimalizálás már a weboldal logikájának felrajzolásával elkezdődik. Az oldalon belüli navigáció, az alkalmazott programozási megoldások, a képek rögzítésének módja, a mobiloptimalizálás és a weboldal betöltődés sebessége is mind-mind keresőoptimalizálási tényezők. Éppen ezért igazán hatékony SEO akkor érhető el, ha már a kezdetektől ennek szem előtt tartásával dolgozik a weboldal készítője. Az utólagos keresőoptimalizálás csak bizonyos határokkal valósítható meg - de elképzelhető, hogy már ez is sokat javít a weboldal helyezésein. Vállalunk elemzést, de nem tanítjuk be az előző webmestert, mit is kellett volna csinálnia...

4

Visszaestek a helyezések. Lehet rajta javítani?

Ha egy honlap helyezései leestek, annak sokszor az az oka, hogy egy-egy újabb Google algoritmusváltás megmérte és "könnyűnek találta". A rosszabb eset az, amikor az illető weboldal a Google által tiltott SEO módszereket használt, és az oldal büntetést kapott. Ebből kilábalni nagyjából 1 év, ha a büntetés "csak" büntetés és nem kitiltás. Nem egyszerű SEO feladat....

Keresőoptimalizálás SEO

Keresőoptimalizálás – ahogyan mi hiszünk benne

A weboldal programozásának minősége, a technikai SEO igen nagy precizitást kívánó munka, ahol a Google elvárásai ugyanúgy folyamatosan emelkednek, mint a tartalmi keresőoptimalizálás esetében. A kettő kéz a kézben jár. Számít a használt WordPress smink programozása, a képméretezés, a tömörítések, a betöltődési idő és a szerver állapota is. Ennek a SEO állapotnak a nyomonkövetésére használjuk a Google Search Console-t és még számos elemzőt. A felhasználói szokások és eszközök változásával egyre fontosabbá váltak és válnak továbbra is a technikai SEO-nak azok a paraméterei, hogy a weboldal mennyire mobilbarát. A mobilbarát igény megvalósítására a Google által ajánlott reszponzív megoldást használjuk 2013. óta minden weboldalunkon.

A keresőoptimalizálás fehér kalapos, vagyis a Google által ajánlott módszereit használjuk. Büszkék vagyunk rá, hogy amióta SEO-val foglalkozunk, még egyik általunk kezelt weboldal sem került Google büntetésbe! A fehér kalapos keresőoptimalizálás alapelve: ne tégy semmi olyat, amit ne árulnál el a versenytársadnak!

Az ideális keresőoptimalizálás a weboldal tervezésekor indul, mert a weboldal menüstruktúrájának ideális esetben tartalmaznia kell a legfontosabb kulcsszavakat. Ennek határt szab a weboldal mérete és fő kulcsszavainak száma, de ezt minden esetben vizsgálat alá kell vetni.

Tapasztalataink szerint a jó helyezések alapja a kiváló minőségben, nagy szakmai tudással, keresőoptimalizáltan megírt weboldalszöveg. Már a kezdetek (2006) óta ezt valljuk és a SEO szövegírás betanítása szerves része szolgáltatásainknak. Olyannyira, hogy SEO Szövegírás tréningünket online videós oktatás formájában is elkészítettük. A SEO szövegírással szembeni elvárások is sokat változtak: a szemantikus SEO arról szól, hogy a szöveget az embernek, a látogatónak kell írnunk, nem a keresőmotoroknak. Ezért a szemantikus web automatizált eszközökkel próbálja minél jobban megérteni a keresési szándékot. Mi az emberre, a vevőre fókuszálunk, de közben a keresőrobotokat sem hagyjuk ki a játékból.

Mozgó célpontra lövünk – olvastuk az egyik organikus SEO-val foglalkozó angol weboldalon. És tényleg. 2006 óta foglalkozunk keresőoptimalizálással, azóta folyamatos a változás. Csak az a SEO szakember tud képben lenni, aki folyamatosan nyomonköveti az angol nyelvű keresőoptimalizáló blogokat, fórumokat, sőt, sokszor a Google ritkán és homályosan megnyilatkozó szakembereit. Nincsenek egyértelműen leírt szabályok, így aztán a szájhagyomány alapján működnek sokan. A jó keresőoptimalizáló cég egyrészt nyomonköveti a változásokat, másrészt tesztel, saját weboldalain.

A webshop keresőoptimalizása talán az összes weboldaltípusnál kiemeltebb feladat. Ahhoz, hogy webshop ügyfeleink elérhessék üzleti céljaikat, és minél több látogatót szerezzenek webshopjukba organikus találatokból, mindenre kiterjedően precíz módon kell webshopjukkal foglalkozniuk. Ennek módját mi lépésről-lépésre betanítjuk, és jelen vagyunk, ha segítségre van szükség. A webshop keresőooptimalizálás eredménye mindenképpen csak minimum 1 éves időtávon látható, így a hosszú lekövetés és az elérhetőség számunkra is fontos, hogy lemérhessük munkánk eredményét.