Marketing szöveg, marketing szövegírás
Mit kell tudni a marketing szövegről, a marketing szövegírásról? Szögezzük le rögtön az elején: ahány szövegíró, ahány reklámszövegíró – vagy szakmai nevén copywriter -, annyi
Továbbiak...
Főoldal » honlapszöveg
Mit kell tudni a marketing szövegről, a marketing szövegírásról? Szögezzük le rögtön az elején: ahány szövegíró, ahány reklámszövegíró – vagy szakmai nevén copywriter -, annyi
Címsor Alcím Milyen szöveg kerüljön a weboldalra? Hogyan állítsuk össze magát az egész weboldalt? Milyen menüpontok legyenek rajta, és az egyes oldalakon milyen szöveg? Weboldal
A hatékony reklámszöveg alkalmas arra, hogy a vásárlás pillanatában a vevő felidézze a márkát, és a választáskor azt részesítse előnyben. A jó reklámszöveg még akár
Kolbászt és szemüveget vegyenek! Rólunk mondták, ügyfeleink mondták – így fordítjuk legtöbbször angolból a “testimonial” szekciót egy-egy honlapon? Van-e jelentősége? Hogyan igen és hogyan ne
Igazából minden ügyfelünktől tanulunk valamit. Valami olyat, ami aztán később a hasznunkra válik. Vagy ha megosztjuk a tapasztalatot, akkor másoknak is.
Még a gyakorlott író számára is visszatérő kérdés: miről lehet írni? mi érdekelheti a honlapra látogatókat? honnan merítsek témát és ötletet?
A cikk a honlap legfontosabb eleme. Tartalommarketing szempontból ez a kiindulópont és egyben a végső “érv” is a kezünkben, amivel szakértelmünkről meggyőzzük a vevőt.
Az a honlap, amelynek tulajdonosa eredeti, értékes tartalommal rukkol elő, egészen biztosan találkozik előbb vagy utóbb a másolással. Más honlapokon, más vállalkozások cégbemutató honlapjain találja
A webmarketing jelenlétet is át kell gondolni: pont úgy, mint a hagyományos, offline marketing stratégiáját. Gondolkodási keretet ad hozzá többek között Avinash Kaushik írása, amelyet
Nem lehet elégszer írni róla és nem tudom eléggé hangsúlyozni a honlapszöveg fontosságát. Az igét mindenkinek hirdetjük, a honlaptervezés indulása előtt ezt újra és újra
Időről-időre felbukkan a kérdés: milyen legyen a honlap, “dizájnos” vagy “tartalmas”? Általában az ötlet a megrendelő fejében fogalmazódik meg, hogy ő egy olyan ütős, olyan
Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. “Kézműves” honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.
Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja.
Copyright
2007 - 2024.
Sikermarketing.hu © Minden jog fenntartva!