Barion Pixel

Továbbiak...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Légy megtalálható a weben!

Amikor az ember lánya végignéz korábbi írásain, amelyet erre az óriási tartalommal bíró honlapra írt, nehezen tudja elképzelni, hogy van még olyan dolog, amit nem írt ki magából. A marketingben és a weboldalkészítés világában nem változnak annyira gyorsan a dolgok, hogy folyamatosan lehessen új témákról világmegváltó gondolatokat írni. Úgyhogy most van itt az ideje annak, hogy kicsit blogosabbra és könnyedebbre vegyük a figurát, amit talán a weboldalra tévedők se fognak annyira bánni. Ha masszívabb, keményebb szakmázásra vágynak, úgyis ajánlani fogom a cikkeimet.

2022. forró nyári napjait éljük, amikor blogbejegyzésem születik. Immáron másfél éve indult útjára a MiniKert Florárium, webshop marketingesként komoly szakmai gyakorlatot biztosítva a számomra. Össze sem lehet hasonlítani a marketinges lehetőségeit weboldalkészítőként és webshop adminként. Ami a weboldalkészítésben nyögvenyelősen jött, annak itt végtelenek a lehetőségei. Ilyen például az Instagram vagy a TikTok marketing, hiszen az online kódvarázslás világában nincs ennyi látványos mutogatnivaló, mint a floráriumok esetében.

Tucatnyi vállalkozással és mikrovállalkozással ismerkedtünk össze az elmúlt másfél évben, és a KATA szabályok változtatása is több “üzleti esetet” mutatott be a számunkra. Sokan közülük lehúzzák a rolót, míg például webáruházak döntenek úgy, hogy a jövőben nem árusítanak cégeknek… Merre van a megoldás?

A helyzet az, hogy a megoldás pontosan ugyanott van, ahol eddig is volt: kulcskérdés, hogy egy vállalkozás megtalálható legyen az interneten.

Persze, fontos az is, hogy ismerjék vagy hogy boltként sokan járjanak a környezetében, ismerjék, visszatérő vevők legyenek. De a piaci változások 2022-ben sokkal fontosabbá teszik, hogy egy vállalkozás “lábnyoma” megtalálható legyen az interneten is.

Légy megtalálható! – végre ideje utánanézni, mi is az a SEO…

És NAGYON utána kell nézni, mert bizony ezen a területen is akadnak tévhitek és félrevezetések.

Mit is értek én az interneten való megtalálhatóság alatt?

  • Rendelkezz egy egyedi, bővülő tartalommal bíró saját honlappal, ami keresőoptimalizált! Nem manipulált, nem trükközéssel odapakolt, ahol van, hanem valódi keresőoptimalizált.
  • Kommunikálj minden közösségi felületen!
  • Kövesd nyomon a jelenléted és megtalálhatóságod paramétereit! elérés, kattintások száma, keresőszavas találatok stb.
  • Racionalizáld erőfeszítéseidet! Kérdezd meg új vevőidet, honnan találtak meg, és koncentrálj arra a forrásra!
  • Légy nyitott és ha szükséges, állítsd át a gondolkodásodat! Ha eddig utáltál videókat készíteni, mert nem bírtad a saját hangodat, ideje felismerni, hogy ha ezen nem lépsz túl, lemaradsz.
  • Kövess egy következetes vizuális megjelenést! Ne cserélgesd a betűtípusaidat, színeidet, fő fotóidat, hiszen erről lennél felismerhető!

Vedd tudomásul:

nehéz helyzetben az fog nyerni, akire rátalálnak!