Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Egyszerű matekpélda webáruházaknak

Alapvető mutatószám, amit minden webáruházat tervezőnek tudnia kéne még mielőtt belevág…

Karácsonyhoz közeledvén megszaporodtak a megkereséseink: webáruházak telefonálnak és kérnek segítséget Google és/vagy Facebook kampány beállításához. Ilyenkor egy kicsit azért beszélgetünk, attól függően, hogy mi érdekli a webáruház tulajdonost.

Egy igen rövidke matek példát vezetnék le.

A webáruházak átlagos konverziós rátája (2017-ben): 1%.

Ez lefordítva azt jelenti, hogy 100 honlaplátogatóból 1 vevő lesz.

Mennyibe kerül 1 látogatót a honlapra terelni?

A Google AdWords-ben és a Facebookon is vaklicitben dől el egy kattintás ára. Ez nagyon szerencsés esetben lehet 30-40 Ft / kattintás, de a napokban láttam 570 Ft-os árat is.

Vagyis a 100 látogató “ára” 3.000 Ft-tól 57.000 Ft-ig is terjedhet.

Ha ebből 1 vevő lesz, akkor jön a következő kérdés:

mennyi az árrés a legolcsóbb vagy egy átlagos terméken?

Ha cipőfűzőt árulunk, nagyon nem éri meg kampányt csinálni. Ha Aston Martint, akkor tök jó üzlet.

Ez ennyire egyszerű.

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: pinterest

5-15 perces
videók

Egyedi
tempóban

Érthetően,
példákkal

Azonnal
használhatóan

14 online tanfolyam