
Logó áttervezés, logó megváltoztatása
Miért és mikor kell áttervezni egy logót? Mit érdemes megtartani, mit kell elvetni? Mikor lehet radikális eszközökhöz nyúlni és mikor válasszunk szelídebb módszereket? Logó áttervezés
Továbbiak...
Főoldal » image
Miért és mikor kell áttervezni egy logót? Mit érdemes megtartani, mit kell elvetni? Mikor lehet radikális eszközökhöz nyúlni és mikor válasszunk szelídebb módszereket? Logó áttervezés
A profi marketing rendkívül sokszor használ célmeghatározást. Minden egyes marketing aktivitás tervezési fázisában meg kell határozni, mi a marketing cél. Épp csak annyira essen szó
Azokban az országokban, ahol a marketing alkalmazása már több évszázadra tud visszatekinteni, és a modern marketing sem csak 15 évvel ezelőtt kezdett el hódítani, ott
Érthető szavakkal írtuk le, mi mit jelent a marketing gyakorlatban. Forrásként a saját kútfőnk és a sok éves marketing gyakorlat szolgált.
Honlaptervezéssel és marketinggel foglalkozó webstúdió vagyunk Budapesten. “Kézműves” honlapokat készítünk. Segítünk a marketing pozícionálásban, tartalommarketingben, webáruház készítésben is.
Ezen a honlapon csak saját írásainkat, cikkeinket olvashatja.
Copyright
2007 - 2025.
Sikermarketing.hu © Minden jog fenntartva!